שאלות נפוצות

כיצד מבצעים ביטול עסקה ?

עבור עסקאות אינטרנטיות (הרכישה נעשתה דרך דף תשלום):
- זיכוי דרך דו"חות > דו"ח מכירות > הפק דו"ח - ביטול כל המכירה. בלחיצה על כפתור "ביטול" הלקוח יזוכה בפועל על כל העסקה ויונפקו מסמכים מבטלים אוטומטית.
- זיכוי דרך דו"חות > דו"ח עסקאות > הפק דו"ח - זיכוי חלק או מלוא העסקה. בלחיצה על כפתור "ביטול" הלקוח יזוכה בפועל על הסכום שהוזן.
עבור עסקאות POS:
- זיכוי דרך קופה > סליקת כרטיסי אשראי - יש ללחוץ על השורה 'מתקדם', ולבחור סוג עסקה: עסקת ביטול במידה ומדובר בעסקה אחרונה, שלא שודרה, אחרת יש לבחור עסקת זכות.
במקרים בהם עסקה לא שודרה, ניתן לבטל את העסקה דרך האזור המאובטח ב-iCredit
אזור מאובטח > עסקאות לשידור > הפק דו"ח
לצד כל עסקה ישנו כפתור ביטול או שידור. ניתן לבטל את העסקאות המוצגות בדו"ח זה, ע"י לחיצה על כפתור ביטול.

כיצד משדרים עסקאות באופן יזום ?

דרך קופה > שידור יזום

קיבלתי מייל "עסקאות הממתינות לשידור" – מה עושים ?

יש לבצע שידור יזום דרך קופה > שידור יזום, או להמתין לשידור האוטומטי בלילה

מה ההבדל בין עסקת זכות לעסקת ביטול ?

בין פעולת הביטול לפעולת הזיכוי יש הבדלים בעמלות - לפי תיאום מול חברת האשראי.
• עסקת ביטול - אפשרית עבור עסקה אחרונה שלא שודרה
• עסקת זכות - אין הגבלה של זמן או סדר (יתכן ועדיין תהיה בעיה לזכות - במידה וכן, ההגבלה נעשית ע"י חברת האשראי).

מסמכים לא מודפסים – בדיקת פופ אפ

אם בסיום חיוב לא מודפס שובר חתימה - יש לבצע בדיקת פופ-אפ. את הבדיקה ניתן לבצע דרך הגדרות (תפריט ימני) > בדיקת פופ-אפ. אם לא קופץ חלון, הדפדפן חוסם חלונות קופצים.
• פתרון עבור משתמשים הגולשים בדפדפן Google Chrome:



יפתח חלון, שם יש לסמן את האופציה הראשונה וללחוץ על Done:
Always allow pop-ups from….




• פתרון עבור משתמשים הגולשים בדפדפן Internet Explorer
Internet Explorer בדיקת POP-UP