זיכוי עסקה (מלא/חלקי)

ניתן לבצע דרך מערכת iCredit זיכוי מלא וזיכוי חלקי של עסקאות.

  1. זיכוי מלא של עסקה תוך הפקת מסמך זיכוי אוטומטית:
    מתבצע דרך דו"ח מכירות באופן הבא:
    • א. יש להיכנס לתפריט דו"חות -> דו"ח מכירות:

    • ב. נפיק את הדו"ח תוך בחירת תאריך החיוב המתאים ולחיצה על כפתור הפק דו"ח:

    • ג. ברגע שאותרה העסקה הרלוונטית, נלחץ על כפתור ביטול עסקה:

    • ד. תוצג חלונית בה יש לאשר בשנית את ביטול העסקה:

    • ה. בדוח השורה תוצג כך:

    • ו. לאחר רענון של הדוח, יתווספו לשורה כל המסמכים שהופקו אוטומטית, כולל המסמך המבטל והקבלה המבטלת:


  2. זיכוי חלקי/מלא ללא הפקת מסמך אוטומטית:
    מתבצע דרך דו"ח עסקאות באופן הבא:
    • א. יש להיכנס לתפריט דו"חות -> דו"ח עסקאות:

    • ב. נפיק את הדו"ח תוך בחירת תאריך החיוב המתאים ולחיצה על כפתור הפק דו"ח:

    • ג. ברגע שאותרה העסקה הרלוונטית, נלחץ על כפתור ביטול:
    • ד. ניתן לזכות עד גובה הסכום המלא וללחוץ על כפתור ביטול עסקה:

    • ה. בסיום התהליך תוצג הודעת הצלחה:

    • ו. יש להפיק ידנית חשבונית מס זיכוי במערכת חשבונית אונליין